Snart är det sommarlov

Jag har redan sommarlov irl, men det börjar snart även lida mot sitt slut för Comet Hawks också. Den 18 juni går klubben på sommarlov. Dessvärre kommer jag missa avslutningen då jag kommer vara på Mallorca då, men jag har en sista plan för ett event jag ska hålla innan terminen är slut. En dressyrtävling för Islandshästar! Denna tävling kommer att sätta medlemmarna på prov då de kommer att få utföra moment de har fått träna på en hel del på mina lektioner. Ser verkligen fram emot att se deras ritter. 
 
Igår satt jag med Frida för att få lite hjälp med att få ihop allt. Hon kommer att få vara med och tävla, men hon ska hjälpa mig med att rita upp programmet eftersom hon är mycket bättre på det än mig. Hehe. Banan kommer vara uppe ikväll på hemsidan förhoppningsvis. 
 
Nu ska jag iväg till doktorn. Ugh!!! Vill verkligen inte, men samtidigt vill jag veta vad det är för fel på min mage. Får helt enkelt förbereda mig mentalt för den där nålen... 

Kommentarer:

1 Delfina:

Vad skönt att du redan har sommarlov irl! Jag slutar fredag eller torsdag nästa vecka, så sent in i juni har jag nog aldrig haft skolavslutning.
Hur som helst så hoppas jag att det löser sig med magen, jag har skickats ut och in för att ta prov i ett halvt år nu och fortfarande vet jag inte vad det är jag lider av.

Svar: Åh vad jobbigt att du inte vet vad som är fel. Hoppas det löser sig snart.
Rose Shadowlee

2 Cecilia Gladefield :

Hoppas det gick bra hos doktorn<3 Ser verkligen fram emot tävlingen på söndag :D Blir en fin avslutning på terminen. Kommer sakna dina lektioner under sommaren, de är alltid så roliga och lärorika :D<3

Kommentera här: