Lektioner

Jag vet att min frånvaro inte är så rolig för er läsare och det gör ont att veta att jag vill blogga men inte har energin riktigt än. Många måste tycka jag är löjlig som fortfarande sörjer över en hund, men det är mer ert problem och inte mitt. Still love you all!
I alla fall, jag har inte varit helt inaktiv med spelet. Jag har hållt en lektion som var hoppning för ponnys där de fick gör två olika övningar och sedan en bana. På bilden ovan ser ni deltagarna springa banan medans jag passar deras ponnys. De är så söta allihop, även de som springer där bak. 
Sedan fick jag vara med på Fridas ridlektion. Det var en introduktion till barbacka där hon berätta om för- och nackdelar om just att rida barbacka. Mycket intressant! Ser fram emot hennes nästa lektion då vi ska göra lite mer barbackaövningar. 
Japp, Frida höll sin lektion i den nu tomma paddocken i Moorland. Den är i behaglig storlek, men underlaget är inte att föredra för en ridlektion. Det finns sten, ogräs och det är ojämnt. Tråkigt att så många paddockar ska vara såhär. Dessutom önskar jag fortfarande att ALLA paddockar ska ha bokstäver. När den dagen kommer vet jag inte vad jag gör med mig själv. 
 

Kommentarer:

1 Lottie Snöfödd:

Du är absolut inte löjlig som fortfarande sörjer. Min äldsta tik blev sjuk i somras och var tvungen att få somna in, går fortfarande inte en dag utan att jag sörjer henne. Sorgearbetet får ta tid, vi läsare finns kvar.

2 Luna Friendstreet:

Håller med Lottie!

Kommentera här: