Nya färger på gamla raser

Ännu en onsdag med uppdatering. Men vilken uppdatering! Äntligen fick jag min svartskäck islandshäst och det bästa är att den är väldigt lik min favorit som han är döpt efter. Bliki. De andra hästarna var också fina såklart, speciellt den där grå painten. Men jag behöver ingen mer paint och speciellt inte en ny fjording. Den fjordingen hade jag svårt att se en skillnad på, men jag antar att den är gulare. 
Annars så flyttade marknaden på sig... Ja, det var väl inte större än så. Man börjar undra hur det går för SSE. Jobbar de på stora saker eller är det fler animatörer som har slutat. Man börjar ju bli lite orolig. Hoppas vi får någon information snart för jag börjar bli tokig av denna tystnad. 
 
 

Kommentarer:

1 Cynthia Winterborn:

"Den fjordingen hade jag svårt att se en skillnad på, men jag antar att den är gulare."
Japp, du antar det rätt! ;) Den här ser mer naturligare ut än de andra brunblackar - tycker jag. ^-^ (Men jag hoppas hemligt vidare på en vitblack och hoppas också, att SSO känner och vet, hur den ser ut. O.o') Ha en trevlig helg!

Kommentera här: