Regnbågarna poppar upp igen

Jag hade faktiskt glömt bort regnbågarna vilket gjorde att jag blev lite chockad när jag såg dem, men sen bara ryckte på axlarna. Jag vet att många älskar dem, men jag vet inte, jag är inte lika förtjust. Antagligen för att man måste vänta tills klockan slår och sen skynda sig för att gräva efter guld innan de försvinner. Jag föredrar att köra i min egna takt när jag vill. 
Men det är nya belöningar i år såklart. Som till exempel det jag har i min sadelväska. En regnbåge som kommer från en massa guld. Fatta hur tung den där sadelväskan är! I alla fall, det var väl lite gulligt. Jag fick sen någon rosett men annars fick jag en massa mat till hästarna. Det klagar jag inte på, jag gillar att få gratis mat till mina hästar. 
Vi har fått veta att Fashion Week är på G igen. Blir spännande att se vad för nytt mode vi får då det har varit dåligt med kläder och utrustning den senaste tiden. Ser fram emot lite nya kläder i garderoben.
Annars kom de inget annat. Nästa vecka lär vi väl få Fortuna Festivalen i Moorland igen så lär inte bli något mer än så. Lika bra för jag kommer vara rätt upptagen med skolan så blir skönt att kunna fokusera på det och inte nya roliga saker i SSO. 
Dock har spelet varit SUPER segt idag. Hoppas de blir bättre imorgon och att det inte ska vara såhär tills regnbågarna försvinner. 

Kommentarer:

1 Charlotte Masterwater:

Kommer regnbågarna lika ofta som förra året? De har inte skrivit ut någon exakt tid som förra året..

Svar: Det finns listor från förra året som verkar vara samma som nu.
Rose Shadowlee

Kommentera här: