Snart mästerskap i fälttävlan

Veckans om gått har det varit träningsvecka i klubben. Jag har kört på som bara den för att känna mig redo för klubbens mästerskap i fälttävlan som är nästa vecka och jag är så exalterad över alla grenar. Det ska bli så kul att rida terräng, dressyr och hoppning (alla grenar med en speciell twist som jag kommer skriva om i veckan som kommer). 
 
Idag så ska jag göra den sista träningen för att se om alla grenar sitter som de ska, speciellt dressyren. Imorgon startar mästerskapet med terräng vilket gör att jag nog kommer knoppa Poejo imorgon kväll efter åt så han är redo för dressyren och hoppningen. Det är kanske inte en helt realistisk tävling eftersom vi kör alla tre grenar tre dagar i rad medans i riktiga tävlingar så har man en vilodag innan eller efter en terränggren. Men men, jag tror vi klarar oss ändå.  
 
Jag hoppas ni håller tummarna för oss de kommande tre dagarna ;) 

Kommentarer:

1 Melinda Winterforce:

Absolut att vi håller tummarna för dig! Varför skulle vi inte liksom ;))

Kommentera här: