Trotts fel handskar så tog jag hem första placering!!!

Samlingen hölls i klubbhuset och nästan alla som har deltagit på mästerskapet var på plats, plus några som publik, och spänningen i luften var enorm. Långsamt fick vi resultaten och trotts att jag har gjort några bra ritter som jag är nöjd med kände jag att mitt mål är att komma bättre än på 5:e plats som jag gjorde förra året. Men se och häpna! 
Som ni ser fick vi även brev efteråt med våra placeringar i alla grenar och jag kom väldigt bra till vilket gör mig så glad! Jag blev lite chockad egentligen då jag tyckte att så många gjorde så bra ifrån sig. Så jag är super nöjd med mina och Poejos prestationer. 
 

Kommentarer:

1 Rebecca Bluenose:

Grattis!🌟

2 Cecilia Gladefield :

Grattis Rose! Välförtjänt!<3

3 Luna Friendstreet:

Grattis och bra jobbat! :D

4 Lydia Northfall:

Bra jobbat! :D

Kommentera här: