Åh vad jag ska spela!

Ja, jag har väl haft lite mycket att göra och sedan inte haft något att göra vilket har lett till att jag sitter med vänner och spelar The Sims. Japp, jag är i en The Sims fas just nu vilket gör att jag inte spelar så mycket annat för tillfället. Men jag har som mål att ta lite vildhästbilder med vännerna i spelet så hoppas det blir av nu i helgen. Fast just nu ska jag iväg och handla lite med familjen. Sen däremot, då blir det mycket spelande i helgen för de kommande veckorna kommer inte vara nådiga i skolan. Bäst man passar på när man kan...
 
Btw, om det är en hästras jag verkligen hoppas på ska få lite extra kärlek nästa år så är det nordsvenskarna. De är fina som de är nu, men når inte alls samma klass som våra nya vänner i spelet. Tänk så fin den kan vara om de uppdaterade rasen! Hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentera här: