Bättre sent än aldrig

Då har jag äntligen lyckats spela in en ny recension av den lilla uppdateringen vi fick i onsdags. Inte mycket har ändrats, men det som har är definitivit bättre nu. Hoppas att de fixar lite av de små glitcharna nästa onsdag. Som t.ex byxorna som går igenom stövlar och att vi numera sitter i sadeln istället för på den. Vore som sagt trevligt om det fixades till nästa vecka. 
 
Annars kom det tre fantastiskt fina pinto araber till spelet i onsdags. Jag har, fascinerande nog, inte köpt någon. Dem är som sagt väldigt fina, men har inte direkt ett behov för en femte arabhäst i mitt stall. Det där kan ju dock förändras, hehe...
Det här såg jag i onsdags och blev super exalterad över denna funktion. Då får man höra från några i klubben att det här har funnits sen två veckor tillbaka. Är detta sant?! Har en ny funktion lagts till i spelet utan att Star Stable säger något och ingen annan i communityt har noterat detta? Om detta är sant är jag bara lite på besviken på hela Star Stable samhället. Aja, men har ni sett detta? Detta är fantastiskt och jag har den ikryssad hela tiden nu. 
 
Edit: Det var tydligen samma vecka som Guillermo hade sitt andra speciella race i Ridhuset som funktionen ovan kom. Det var ju lustigt...
 
Annars har det dykt upp ett nytt föl till Star Stable Horses appen. Det är en morgan som man redan kan köpa i spelet men som man nu kan föda upp i appen också. Lite roligt faktiskt och jag trodde nästan dem glömt bort appen eftersom det varit så tyst om den så länge. Men dem jobbar med nya uppdateringar och mer hästar ska läggas till i appen. Ser fram emot att se vad de har hittat på. 
 
Det var väl det jag hade att säga om denna uppdatering. Ser fram emot nästa onsdag för att se vad som händer då. Kanske kommer vi få några nya frisyrer och kläder? 

Kommentarer:

1 Delfina:

Märkte den där lilla knappen första dagen den var där, men tyckte inte att det var värt att skriva om eftersom att man märker den förr eller senare x)


Svar: Fast även det lilla kan vara värt att nämna :)
Rose Shadowlee

2 Anonym:

Har för mig att de skrev i nyheterna om den här funktionen xD

Kommentera här: