Då var det officiellt!

Det är nu officiellt att jag är Star Stable ambassadör. Jag är så glad och hedrad över denna titel! Det är inte klokt egentligen. Jag kan känna att mia lilla blogg, YT-kanal och IG-konto inte gör så mycket skillnad i SSO communityt, men det har ändå nått huvudkontoret och dem skickade mail till mig. Asså, när jag fick det mailet började jag nästan gråta av lycka. Åhh, vad jag är lycklig just nu! 
 
Jag hade planer på att fixa en mer vintrig header nu denna helg och då kommer detta märke ovanför att få ha sin plats i ett hörn. Det ska såklart bli en vintrig bakgrund också såklart! Tänkte nog logga in på en gång och fixa ihop en outfit och dra till Dino och fota. Kan man få bättre vinterbilder någon annanstans eller? Nope! To Dino!
 
Edit: Som ni ser är den vintriga bakgrunden fixad. 
Om ni inte följer mig på Instagram får ni gärna göra det. Där håller jag just nu en giveaway i sammarbete med Star Stable. Så hoppa över dit och kolla in det. Ni ser ju på bilden vad för pris ni kan vinna och vem vill inte ha de liksom? 
 
Stay awesome people!

Kommentarer:

1 Daniela Silvergarden:

Grattis Rose! :)

2 Renee Eveningknight:

Du är så värd det! :D
Och din header och design är så sjukt fin nu! Love it!

Svar: Tack :3
Rose Shadowlee

3 Luna Friendstreet:

Grattis! :D Har följt din blogg ett tag nu och du förtjänar verkligen uppskattningen!

Svar: Tack :3
Rose Shadowlee

4 Wilma Winterworth:

Grattis! :)

Svar: Tack :3
Rose Shadowlee

5 Ann Oaktree:

Grattis! Vad roligt för dig! :D Bra jobbat! Du skriver alltid så tänkvärda inlägg! Du är värd det här!

6 Cynthia Winterborn:

Grattis, Rose! Du förtjänar det här! ;) Ha det så roligt i framtiden!

/Cyndi

Svar: Tack :)
Rose Shadowlee

Kommentera här: