Det är okej om favoritrasen inte är perfekt

Jag tror ni kan se vilken min är. Våra underbart söta islandshästar varav jag äger alla i spelet förutom en. Den sista har jag sparat till let's play-kontot. Men jag vill väldigt gärna ha fler! Jag saknar en rödskäck, brunblack, isabellblack och en gulblack. Se hur många fler islandshästar som kan dyka upp i spelet. Haha, tror jag hoppas lite för mycket dock. Finns så många andra hästar som behöver uppdateras och behöver fler färger eller de nya raserna som kommer komma i framtiden. 
 
Islandshästarna är en utav de nya raserna i spelet, men alla hästar har sina brister på något vänster. Även min egna favoritras. För mig är det skritten och traven. Deras huvuden är alldels för höga och de rör sig som om de inte har en ryttare på ryggen som de måste bära upp. Mer form och jag hade varit världens lyckligaste spelare. Har ni en favoritras som ni skulle vilja ha något ändrat på? Men, som rubriken säger, är jag ändå nöjd med mina islandshästar och för mig är de ändå perfekta på ett sätt. Mina bebisar helt enkelt. 
 
 

Kommentarer:

1 Renee Eveningknight:

Oj, vilken islänning är det du saknar?
Jag har nog ingen direkt favorithästras, jag gillar Morganhästarna men de har inte så fin form, de Engelska Fullbloden har fin form men är lite överallt. Jag gillar Hannoveranarna även om jag bara har en. Som sagt, har nog ingen favoritras.

Svar: Den enda jag inte har är palominoskäcken (tror att det är en skäck med tanke på den vita delen på halsen). :) Hannoveranen samlar jag också på fast har den svarta på let's play-kontot :P
Rose Shadowlee

Kommentera här: