Ett nytt jag!

Idag fick vi ÄNTLIGEN nya frisyrer till spelet. Jag hade intalat mig själv att jag inte skulle byta... eller att det skulle krävas mycket för att jag ska byta frisyr. Mest för att den frisyren jag hade kostar 300 SC och är den enda med mörkbrun färg som är snygg och passar mig. Men så kom då dessa nya frisyrer och jag såg nu att denna påminner mycket om en frisyr jag brukar ha nuförtiden. Eller ja, jag har inte inbakade flätor men önskar att jag kunde. Är dock för lat för att lära mig, hehe. Men det gör ju denna frisyr väldigt lik mig PLUS något jag vill kunna ha i verkligheten. Är inte det perfekt?! Kanske att jag hade velat ha den i en mörkare brun, men jag gillar att den har en speciell brun/röd nyans som mitt hår har när det börjar bli dags för att färga om igen. 
 
Det känns väldigt konstigt dock! Jag har ju haft samma frisyr i över ett år om inte mer. Den frisyren var en del av min image så det var ett stort och riskfyllt val att byta frisyr. Men jag tror att det här kan funka. Eller så kanske det kommer fler frisyrer som kanske är ännu bättre. Vi får se. 
 
Såg ni förresten tavlorna som hängde i bakgrunden i den nya salongen? Frisören kommer från Mistfall och detta som vi får i salongen är bara ett smakprov på vad vi kan förvänta oss i det nya området i december. Kan inte december komma fortare?!
I alla fall, som ni ser på tavlorna är det bilder från Mistfall. Antagligen concept art, men det säger väldigt mycket om området. Till exempel kan vi se en rosa transport! Antingen är det bara en färg de valde för tavlan eller så kommer vi kunna ta samma transport som vi har i Silverglade till Mistfall. Woho! Huset på nedre bilden liknar byggnaderna i Firgrove så arkitekturen kommer nog relativt likadan i det nya området också. Detta är bara rena gissningar, vi har ingen aning tills vi får en officiell trailer. 
Bild tagen från Star Stable Show
Men denna lilla sneak peek vi fick i Star Stable Show idag var ju helt magisk! Ser ni fjärillarna, de lila träden och blommorna eller svamparna som lyser. Kan knappt vänta tills man kan utforska detta vackra område. Detta påminner mig om att Mistfall kommer öppna i delar. Är det vi får se de området vi kommer få se först? Jag hoppas det för jag vill rida på den där stigen i december. 
 
Dagens uppdatering var annars inte så stor. En lättnad för mig egentligen då jag inte hade så mycket tid till att spela idag. Tog rätt lång tid att ta steget att byta frisyr. Hehe. Men jag ser fram emot nästa onsdag. Vad kan komma då månntro? 

Kommentera här: