Kallblodsmästerskap

Idag var det första momentet i Cecilias Kallblodsmästerskap som då var dressyr. Jag tror det faktiskt gick rätt bra för mig och Oden. Det var ett knepigt program med många tempoväxlingar att hålla reda på. Men som sagt, jag tror det gick bra och nu är det bara två moment kvar. Jag måste köra några svängar med Oden på terrängen för att komma ihåg hur han hoppar. Det var bra längesen jag hoppade en häst med gamla animationer och det är en viss skillnad faktiskt. 
 
Vi var ett större antal som var anmälda till Cecilias mästerskap men till just detta moment blev det lite surt då många fick förhinder. Vi var därför bara tre stycken. Lite tråkigt, men shit happens. Nu på onsdag ska jag hänga på detta kallblodstema lite och ha en uteritt med Nordsvenskt-tema. Ska bli så mysigt!
 

Kommentera här: