Kan de verkligen vara de?!?!?!?!

Star Stable la just upp en kort sekvens på dessa hästar gallopera på ängarna utan ryttare. Kan detta seriöst betyda att dem ska införa en funktion som gör att vildhästbuggen inte är en bugg längre?! Det vore ju faktiskt underbart! Inte för att jag har någonsin använt mig av buggen, men jag har förstått att den ger så mycket för bilder, filmer och rollspel. Nu när det är en funktion kanske jag kommer använda den mer! 
 
Det jag nog tycker är mest coolt egentligen är att Star Stable har försökt få folk att sluta använda buggen med blandade resulta. Därför valde de en lösning som gör alla nöjda. Spelarna får en funktion som gör att de kan ha sina vildhästar och teamet behöver inte oroa sig för att spelet ska gå sönder. Det här lär ju bli en underbar dag för all!
 
Det här kommer bli så coolt!

Kommentera här: