Mycket att göra, så lite tid

Ja, så är min vecka just nu. Har sjukt mycket uppgifter varav nästan alla ska in den här veckan på olika dagar vilket gör att man är lite lost i skolan just nu. I och med det så blir det rätt lite spelande för min del. Igår missade jag t.ex. första träningen som ingår i Kallblods Mästerskapet som Cecilia håller i de kommande tre veckorna. Första deltävlingen är nu på torsdag som är dressyr. Programmet är rätt komplicerat men roligt vilket gör att jag träna så mycket jag kan med den lilla tid jag har. 
 
Imorgon är de uppdatering! Frågan är om de kommer lite nya hästar? Men hoppas också på att de ska fixa halsen och axlarna på avataren. Vad tror ni kommer imorgon? 

Kommentarer:

1 Alva Lionrock:

Jag tror de uppdaterar karaktären lite grann, och sen kanske nåt lite mindre som typ kläder eller utrustning.

2 Melinda Winterforce :

Jag tror att det kommer ny hästar imorgon och att de fixar till avataren. Hoppas på nya Hannoveranare och Pintoaraber! Vill även ha nya föl till appen, det var ett tag senast som vi fick nya föl..... Tror det var i April?!

Kommentera här: