Tomtens julby är helt fantastiskt!

Vilken uppdatering! Och den var så oväntade dessutom. Vet inte varför jag inte förväntade mig julgrejer alls, försöker väl förneka att julen närmar sig. Hehe. I alla fall, det var ju en rätt stor chock att vintern inte kommer komma till Jorvik måste jag erkänna, men efter lite fundering så tror jag det har med Mistfall att göra. Eftersom området släpps i etapper kommer det nog ta rätt lång tid. Jag vill se Mistfall utan snö i alla fall första gången och jag tror att det är Star Stables tanke också. Därför kommer vi nog inte få se snö på Jorvik i år. Lite trist, men Mistfal kompencerar mer än väl. Vill ni höra vad jag tycker om Tomtens by så är det bara att se videon ovan. 
På tal om Mistfall, har ni sett att vi nu har en ingång?! Stängd, visserligen, men det är en ingång. Och vad menar dem med att det är farligt där inne? Snart kan vi i alla fall rida igenom denna tunnel och se det nya området. Kanske inte nästa veckan, men snart så!
Snön har inte kommit till ön, men det har juldekorationerna. Speciellt i hemstallet... Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna stora gran som är väldigt mycket i vägen. Hade föredragit en mindre gran i rummet bredvid. Men allt annat är väldigt fint och mysigt. Men ja, den där granen...
 
Det här är väl allt jag har att säga om idag. Har så mycket att tänka på så hinner inte riktigt analysera allt in i minsta detalj. Men jag hoppas ni också tyckte om dagens uppdatering! 

Kommentarer:

1 Nova Bluebell:

Det är ju verkligen jätte fint! Kan hålla med om att granen kanske är liiiite jobbigt placerad dock och vet inte hur många gånger jag redan sprungit in i den ;D

Kommentera här: