Yes! Äntligen ska de vara där!

Star Stable har ett sammarbete med Hööks, en ridsportsbutik, där de tagit fram en speciell kollektion kläder. I och med denna lancering ska några från Star Stable vara på plats på Sweden International Horse Show denna helg. Där kommer man alltså få en kod till västen ovanför. Asså, hell yeah! Jag ska dit på söndag och äntligen kommer jag få passera en Star Stable monter! Jag har lyckats missa alla deras montrar när de har varit på event som dessa. Nu jäklar ska jag gå dit och säga hej. Och den där koden vill jag ha! Den där västen ser sjukt snygg ut! 
 
Som sagt, jag ska vara där nästan hela söndagen. Jag har biljetter för den sista showen den dagen, men jag vill vara på plats för att träffa underbara hökar, gå runt på mässan, se på clinics och gosa med hästar. Jag kommer nog instagramma en del så det är bara följa mig där om ni undrar vad jag hittar på med. Ser verkligen fram emot söndag nu!
Ska du dit? 

Kommentera här: