Evolution!

Imorgon kommer då våra karaktärer att uppdateras. Jag har aldrig tänkt på att våra halsar är läskigt långa. De är nästan som giraffer! Men jag måste väl erkänna att bilden ovan kanske gör att förändringen ser lite konstig och läskig ut. Men har vi inte fått de bevisat för oss flera gånger att man aldrig ska lita på bilderna? Det ser alltid bättre ut i spelet! Så jag ser fram emot denna uppdatering. De där ögonen ser faktiskt mycket coolare ut än de vi har och jag hoppas att vi inte kommer se lika dockiga ut. 
 
Star Stable vill att vi ska ge feedback på vad vi tycker och om vi ser något som är konstigt. Detta betyder alltså att "det är skit" inte kommer att hjälpa. Ge konstruktiv kritik! Något positivt och något negativt. Gör du det så kommer Star Stable ta emot din kritik mycket lättare och det kanske kommer ske en förändring om din kritik är bra. Skulle du göra om din bild eller text om någon sa att det är jätte dåligt och man ska sluta läsa eller följa en? Nej, de är bara dryga människor som har svårt för förändring skulle jag säga. 
 
Jag hoppas att vi får kanske lite nya frisyrer redan imorgon också! Eller kanske något utav de där nya kläderna de pratade om. Ska bli så spännande! Men nu ska jag iväg och göra en salstenta. Önska mig lycka till...  

Kommentera här: