Guillermo är tillbaks!

Japp, Guillermo Gadea är tillbaka på Jorvik med en ny bana som är för Morganhästarna denna gång. Det var som en uppgraderad bana av den pole bending banan vi har i Moorland. Jag menar inte att den var tråkig. Tvärtom! Den var riktigt rolig och mysig. Vi gillar alltid nya saker i Star Stable Online såklart! 
 
Annars var det inte så mycket nytt. Eller jo! Den lilla stjärnan som säger att man är Star Rider som var placerad vid högra sidan är nu borta. Riktigt trevligt måste jag säga. Men samtidigt hade jag nog hellre föredragit att stjränorna på tränset försvann istället. Den lilla stjärnan till höger brydde jag mig inte så mycket om. Men men, man måste väl se på något sätt att man är star rider antar jag. 
 
Inget mer hände för denna uppdatering. Men! Jag kommer att publicera ett till inlägg idag om en teori som Esme Silverforce påminde om idag! Stay tuned!

Kommentera här: