Jag är mållös

I torsdag gjorde jag klart de nya huvuduppdragen och... jag är helt mållös. Jag vet ärligt inte vad jag ska säga för det var så spännande, fantastiskt och roligt. Och med den cliffhangern! Asså allt som hände i slutet såg jag verkligen inte komma. Jag blev helt ställd. Jag vet att jag har spoilervarningen ovanför men det finns vissa grejer jag inte vill prata om för det är så stora spoilers. 
 
Jag tycker det var väldigt roligt att vi numera rör oss mellan flera områden under en uppdragsserie. Bara under det här uppdraget var vi i Valedale, Stencirkeln, Fripps lya, Stenhuggarens valv, Dinodalen, New Hillcrest, Spegelträsket, Gyllenåsarnas dal, Moorland och Pandoria. Det är helt sjukt roligt! Man får verkligen känslan av att det här handlar om hela ön när man får röra sig runt hela ön också. Eller ja, det här är ju tekniskt sätt inte hela ön eftersom den inte är öppen, men att få röra oss så mycket som vi gör är underbart. Dinodalen kanske inte var superkul när man rider på sin starthäst. Något jag alltid gör nu när det är huvuduppdrag. Det var rätt segt att rida hela vägen till Stenhuggarens valv. 
Men som sagt är jag helt mållös och känner inte att jag kan prata om uppdragen. Jag smälter fortfarande vad som hände. Men jag ser verkligen fram emot mer! Frågan är om vi får något mer i år? 
 

Kommentarer:

1 Renee E:

Jag tror att nästa stora grej blir nytt område, sen är det ju halloween, jul och sånt, men fick vi inte huvuduppdrag julen 2015??

Svar: Jag tror inte vi ska tänka ut ett mönster för när vi får huvuduppdrag. Bara det här året har bevisat att man vet aldrig när det kommer. Eller ja, man kan ju kolla på Ylvas hår. Men det kommer nog vara periodvis. Vem vet, 2018 kanske kommer innehålla väldigt lite huvuduppdrag. :)
Rose Shadowlee

Kommentera här: