Nämen, se på fasen

På sätt och vis borde jag inte vara förvånad eftersom det ändå gått 4 veckor sen senast, men en ny ras var ändå lite förvånande. Visserligen, inte en så stor skillnad. Araben i skäckfärger med en ny färg. Men det är en ras i verkligheten så det är en ny ras. Därför blev det också en review, men också för deras gångarter har blivit uppdaterade. Det var en glädjande överraskning. Vill ni veta vad jag tycker så är det bara att lyssna på min recension här ovan. 
Och jackan vi life timers fick var ju riktigt snygg! Svart, simpel, med fina detaljer. Det är lite trist att de inte har så bra stats, men det skulle väl bli liv om att det var orättvist att life timers får något bra bara för att de betalade en gång. Jaja, moving on. Eller ja, det var väl typ det. Inte så stor uppdatering, men ändå en väldigt behövlig måste jag säga. 
 
Vi får inte glömma att nu är det de sista månaderna på detta året och det brukar betyda att dels "winter is coming" och big things are coming to SSO! Åh kan knappt vänta!
 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield :

Ska bli spännande att se vad de hittar på :D

2 Doris McBard:

Hej. Har läst din blogg så länge som den har funnits. Tycker att du borde bli lite mer modern och skriva lite kortare men fler inlägg. Känns som om detta var en Wikipedia sida nästan. Skriv med stödord bara lilla gumman. Skärp till dig nu innan du förlorar alla dina läsare! <3

Svar: Hej! Tack för din feedback. Vore intressant att se hur din blogg ser ut. :)Nu är det ju så att eftersom det här är en blogg anser jag att man ska ha lite längre inlägg med intressant innehåll så man vill läsa. Målgruppen för bloggar generellt brukar ju vara folk som vill läsa. Hade jag velat skriva kort och flera inlägg hade jag haft en mikroblogg så som Facebook eller Twitter.
Vore väldigt intressant att se hur du fått reda på att jag har förlorat läsare också. ^^
Rose Shadowlee

3 Doris McBard:

Jag skrev faktiskt INNAN du förlorar dina följare, har inte sagt att du har förlorat läsare men tack för infon ❤️❤️

4 Luna Friendstreet:

Så taggad på hösten! :D Jag läser faktiskt din blogg för att du skriver så långa och välutvecklade blogginlägg, och har så mycket bra tankar. Keep up the good work! ^^

Svar: Tack så mycket! :3
Rose Shadowlee

5 Frida Silverfield:

Jag förstår inte ovanstående kommentar och håller fullt ut med dig Rose. Bloggar är för de som är intresserade av att läsa, annars kan man vända sig till andra plattformar och medier. Keep it up! Din blogg är definitivt högt i toppen bland ssobloggarna just pga de välskrivna och utförliga inläggen ♥ :3

Svar: Tack, Frida! <3
Rose Shadowlee

Kommentera här: