Rosa hår = Något stort ska hända!!!

Den 26 juli fick vi en episod av Star Stable Breaking News där Ylva och Matilda presenterade en uppdatering där vi måste hitta Justin och hans pappa som försvunnit. Det var då del 2/3 av de huvuduppdrag vi har fått i år. Som ni ser på bilden ovan berättar Ylva för Matilda att hennes hår blir extremt rosa när pandorisk energi är som starkast. Alltså är detta en grej man ska ha lite koll på. Kollar man på Star Stables Youtubekanal och på thumbnailen till alla nyhetsvideos kan man se hur Ylvas hår blir mer och mer rosa tills det är som på bilden. Helt sjukt men väldigt roligt att de har hittat på den här lilla grejen. 
Ser ni vad jag ser? I dagens uppdatering, den 11/10-2017, är Ylvas hår extremt rosa!!!! Kan detta betyda att nästa vecka kommer vi få huvuduppdrag igen!?!?! Oh my god!!! Vi får vänta och se men jag är så exalterad! Har ni märkt av detta tidigare? Jag noterade att hennes hår var rosa igen, men det var inte förrän Esme Silverforce berättade om denna koppling på hennes Instagram vilket gjorde att jag började researcha lite. Det känns som att detta kan vara sant. 
 

Kommentarer:

1 Alva Lionrock:

Jag la märke till att Ylva hade fått väldigt rosa hår, men kopplade inte ihop det med något som du och Esme gjorde.

2 Cecilia Gladefield :

Spännande :D <3

Kommentera här: