Fashion Week är tillbaks!

Då var denna vecka tillbaka, men med en utveckling! Tidigare så var det ju så att om man hade gjort uppdragen så kunde man inte göra om dem igen. Eller ja, så är det nu också såklart, men nu finns det en fortsättning för oss som har gjort den första delen. Det var en intressant utveckling och rolig. Eftersom jag gjorde den första delen på mitt let's play-konto så tänkte jag göra samma sak med denna fortsättning. Jag lär ju behöva göra den i helgen dock så den inte hinner försvinna. 
 
Kläderna var annars fina. Man fick mer känslan av att de var stadskläder och inte ridkläder. Inte för att jag har något emot det eftersom det händer att man har event eller uppdrag då man inte har häst med sig och då är de ju roligt att ha annat på sig än ridkläder. De vita byxorna funkar däremot bra som tävlingsbyxor vilket är väldigt nice då de finns för lite snygga vita byxor i spelet tycker jag. Köpte dock inte så mycket, men är nöjd med det som har fått hamna i garderoben. 
 
Utrustningen var jag inte så glad över. Hade hoppats på mer realistiska färger, men så var det ett neonblått träns. Aja, det är väl någon som är lycklig över det hoppas jag. Hoppas på något riktigt nice nästa gång. 
 
Nu blir det spännande att se vad som kommer nästa vecka. Jag är riktigt sugen på en sneak peek!

Kommentarer:

1 Anonym:

I slutet av Star Stable News, de sista 15 sekundrarna pratar Ylva & Matilda om någonting: Matilda frågor om Ylva är taggad på födelsedagsuppdateringen nästa vecka. Ylva säger då: Jag kan inte bärga mig att se (och där blir det skrapljud) och Matilda säger då, jag hoppas att det kommer gå bra...

Så något lite större kanske händer på Ssos födelsedag som är nästa vecka alltså!

Svar: Men oj!!! Så typiskt att jag denna enda gång inte såg hela bara för att jag var på gymmet så visar dem en hint. Tack för att du berätta!
Rose Shadowlee

Kommentera här: