Han är så fin!!!

Idag fick vi då de tre mystiska hästarna och det var som vi alla misstänkte. Det kom då alltså en fin form av skimmel mustang, en återskapad färg på sportfrisern och så denna jag köpte, den sjukt snygga bruna hannoveranern. Så fin!!! Han liknar en del den riktiga Logan som finns på en ridskola jag red på förut, men kände ändå inte att han var en Logan. Skumt. Men detta är då Bacardi "Partydrop". Mer information om honom kommer nog i helgen. 
 
Det finns inte så mycket mer att säga om dagens uppdatering. Det är nog så att Star Stable jobbar en del bakom kulisserna just nu och att något större kommer snart. Vi får hålla hoppet uppe och ha tålamod helt enkelt. 
 
Jag har SJUKT mycket att göra i skolan så jag hinner inte riktigt spela så mycket just nu. Men när jag tar paus är det leveling som gäller. Ha de bra!

Kommentarer:

1 Renee E:

Köpte också deeen!
Min är dock ett sto vid namn Nova. Jag tänkte som dig men kände att det var rätt häst då Nova är en gammal häst från min ridskola som tyvärr inte är kvar.
Jag gillade inte mustangens svans men annars var både den och sportfriesern väldigt fina.

2 Esmeralda Silverforce:

Hade inte tänkt på att den liknade Logan förrän du skrev det!

Kommentera här: