När jag tycker synd om mig själv...

Då blir det hästköp. Japp, det är ett mönster jag har. När jag verkligen är nere eller sjuk så brukar jag gå och köpa en häst som jag har haft ögonen på men hållit mig från att köpa. Jag ville vänta på att det ska komma nya färger, vilket det nu antagligen gör på onsdag nästa vecka. Men neh, jag hade ett namn på huvudet till denna och när jag hade levlat klart Baronen hade jag ingen annan att levla så då fick denna fina tjej komma till stallet. Jag hade väl ändå tänkt samla på Hannoveraners så det är väl bara att börja. 
 
Detta är då Jinx! Namnet är inspirerat från Jinx Monsoon som vann Rupaul's Dragrace säsong 6. En utav mina favoriter faktiskt. Ska göra en mer ordentlig presentation av detta sto i helgen hoppas jag. Hon blev betydligt snyggare i basmodells manen. Den är inte lika grå då, utan de känns som att de finns lite vita hår där i så de blir lite olika kontraster. Mycket tjusig!

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield :

Jättesöt,vad fin hon blev i den manen! :D <3

Kommentera här: