Uteritter med rastema

Ja, de är en utav mina nya grejer för denna terminen. Jag håller en del uteritter med klubben och kändes att de måste utvecklas lite. Lösningen fick bli att vi ska ha rastema på varje uteritt. Anledningen är att de finns de raser som inte blir använda så mycket trotts att de är så fina, men jag kan erkänna själv att det ibland känns lite konstigt att till exempel ha en Shire på en ridlektion. Därför tycker jag detta är ett ypperligt tillfälle att få användning av alla de hästar man har. 
 
Visserligen finns det då dem som kanske inte har just den rasen som uteritten är för just då, men jag hoppas de inte tycker det är allt för tråkigt utan ser fram emot en uteritt då det är för en ras de har. De är ju inte så mycket de missar egentligen eftersom en uteritt är som de alltid är. 
 
Jag ska försöka ta en gruppbild efter varje uteritt som den överst. Så mysigt att se både den gamla och nya modellen dessutom! Ser redan fram emot nästa uteritt. 

Kommentera här: