Då var den äntligen uppe

Efter en del strul så fick jag ihop en bra vlog hoppas jag. Den är inte så perfekt som jag hade velat att den skulle vara på grund av en del teknikstrul. Hoppas ni har överseende med introt. Trodde de skulle vara bättre och vet inte var ljud och bild inte riktigt hänger ihop. Om jag ska vlogga mer tror jag att jag införskaffar mig en lite bättre kamera istället, men eftersom jag inte vloggar så får mobilen duga. Jag är som mest nöjd med delen där ni får se Star Stable. Allt blev rätt bra där och jag hade nu önskat att jag filmat ännu mer, men jaja. Och sista delen fick göras om eftersom min mic har börjat leva sitt egna liv. Så irriterande att byta dator ibland... Aja, de låter bara sådär lite konstigt i någon minut i början och sen blir de bra i alla fall. Ska verkligen försöka klura ut den bästa inställningen med micen. Men de är så svårt att pröva eftersom detta kan ske när som och de är inte lika kul att märka att 50% av en 40 minuters lång video har dåligt ljud. Aja, nu är vloggen uppe och jag hoppas ni tycker om den. 

Kommentera här: