Då var Islandsveckan slut... och jag är chatbannad

I torsdags höll jag en lektion i töltarbete i ridhuset som ni ser ovan. Alla som deltog var så duktiga och riktigt noga när de red trots att det är så svårt att styra i tölt samtidigt som man ska hålla koll på alla andra i ridhuset då man inte får rida in i varandra. De brukar alltid gå så bra att förklara övningar men ibland det så svårt när man inte riktigt kan gestikulera vart och när, så då fick jag visa på häst. 
På sista dagen, alltså söndag, var det dags för den stora uteritten som skulle vara en och en halv timme lång. Det var så mysigt trots att det blev en abrupt paus då jag plötsligt fick en chatban. De kändes väldigt konstigt att få den och jag har försökt komma på vad de var som triggade den. Jag kan tänka mig vilken situation det var men verkligen inte ordet då jag inte var kränkande eller olämplig mot någon. Men jag har skickat in till support och berättat om situationen samt frågat hur det ledde till en ban. Jag är inte arg eller frustrerad, utan jag är mer förvånad och tycker de hela är lite komiskt. Ska bli spännande att se hur de här slutat. 
 
I varje fall så löste vi de hela med att alla fick hoppa in på DC så blev de en väldigt mysig uteritt där det snackades och skojade hela vägen. Vi fick hålla ett högt tempo för att komma fram till Dundull i tid då vi skulle vara framme 20:30. Det var skönt att de löste sig och att alla verkade rätt nöjda i slutändan. 
Men nu vet ni att jag inte kommer kunna svara i spelet i några dagar ifall ni ser mig och vill säga hej. Ni kan såklart komma fram och göra det då jag kan se pratbubblor om jag är tillräckligt nära och jag kan se vinkningar. Jag kan dessvärre inte vinka tillbaka men jag kanske kan skaka på mig som en vinkning. De här kommer i alla fall lösa sig! Jag hoppas att Star Stable kan ge oss någon information om denna funktion så vi vet vad som triggar den för just nu vet vi inte mer än att vi förstår att rena kränkningar eller olämpliga ord så som svordoma  är inte okej såklart. 

Kommentera här: