De blev så

När jag skrev inlägget som publicerades igår så fortsatte jag fundera på hur jag skulle kunna få till en bra anledning till att byta färg och namn på min starthäst. Jag tyckte om idén att spela vidare på att Frosty var gammal och till slut orkade han inte med alla äventyr längre. Så jag knåpade ihop denna film och kände att övergången blev enklare på något sätt. 
 
De här är första gången jag gör något liknande, men jag känner att min redigeraförmåga har utvecklats i och med denna lilla video. Jag tyckte också de var rätt roligt att komma på lösningar till hur jag kunde få till konversationer och hur man kunde gömma de där bubblorna som kommmer upp när man gör en känsla. Kanske inte på alla sekvenser, men de flesta blev riktigt bra. Jag skulle nästan vilja fortsätta göra liknande videor, men vet inte riktigt vad de skulle handla om. Har ni några idéer? 

Kommentarer:

1 Melinda Winterforce:

Det hade ju varit jättekul om du gjorde en serie! Sen är det inte alla som vill lägga ner sin tid på att spela in alla scener och sånt men om du skulle ha intresse för det vore det jättekul! Haley Rainstorm gör en bra serie som heter Onyx, om det skulle kunna vara till någon inspiration :)
Sen vore det kul om du kanske någon gång filmade ett av era event med CH och gjorde en sån här video av det eller om du kanske köper/säljer en häst.
Bara mina idéer men hoppas att det låter kul! Jag tyckte det här var en jätterolig idé så fortsätt gärna med att göra såna här videor :))

Svar: Väldigt många bra idéer som jag ska klura lite på om jag kan eller har tid för att göra. Men tack för dina tankar! De där med att filma event skulle kunna vara något intressant att göra ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: