Photo Mode och starthäst make over

Vilken fascinerande uppdatering vi fick idag! Den nya fotofunktionen var ju hur grym som helst och kommer definitivts att användas när jag vill fota bilder i spelet och kanske för framtida thumbnails i och med att loggan kommer med på köpet. Inte för att de är krångligt att redigera i Photoshop, men kul att testa lite nya grejer. Fast, å andra sidan, kommer jag nog att använda mig av Fraps och Photoshop av ren vana. Men de är en väldigt rolig och bra funktion som bara vill ta bra bilder och göra enkla redigeringar i spelet. 
 
Den andra funktionen är också grym och så efterlängtad av många. Vi kan nu ändra färger på vår starthäst hur mycket vi vill! De är nästan så jag funderar på de, men jag känner att byter jag färg så måste jag nog byta namn på honom. Så de blir liksom en totalförändring om jag ger Frosty en make over. Detta tåls att funderas på, men superkul att funktionen nu finns. Ska ni eller har ni bytt färg på eran starthäst? 
 
Denna uppdatering verkar ha kommit med lite buggar. Dels så kan folk ta sig in andras hemstall, dels att vissa har fått dubbeltyglar. Är detta buggar eller kan de vara saker som faktiskt kan hända i framtiden? Hur roligt vore de inte om man kunde ta med sig folk som man kanske är i grupp med in i sitt stall och mysa? Och dubbla tyglar kan tyda på att de utvecklar tränsen och att vi i framtiden kommer kunna ha kandarträns i spelet. Vore väldigt roligt tycker jag, men samtidigt vet jag om de kommer se så snyggt ut eftersom tyglar är långa i princip hela tiden. Neh, de är nog bara en bugg, men man kan ju drömma. 
 
Vad tyckte ni om dagens uppdatering?  

Kommentarer:

1 Eva Bunnyland:

Jag tycker den var väldigt användbar och jag kommer nog använda den mycket framöver!

Kommentera här: