Ska jag, ska jag inte?

Ända sedan jag börja spela har jag väl känt lite sisodär över min starthäst. Han är fin och passar verkligen sitt namn samt att med alla åren har jag liksom lärt mig älska honom. Men när man har t.ex. event då man ska ha starthästen så ser jag andra färger och tänker på hur jag skulle vilja ha honom. De blir speciellt den känslan när denna färg som Frosty har är väldigt populär. Oftast har folk den vita manen istället vilket ändå gör honom lite unik, men jag har den där grejen med att ha en färg som oftast ingen annan har. Och de finns då en färgkombo jag tycker väldigt mycket om. 
Jag har egentligen den här på ett annat konto där jag inte har starrider och där heter han Honeydew "Simon" och han är SÅ fin! Men jag spelar inte på de kontot längre. Jag tänkte att om vi någonsin får en funktion då vi kan förändra våran häst så kommer jag nog ge min starter en make over, men nu är jag ändå kluven. Frosty är verkligen en del av mig och Shadowlee namnet nu att de skulle känna så konstigt att göra denna förändring. Jag kommer dessutom inte bara behöva byta färg utan också namn då Frosty inte riktigt passar den här hästen. Det är ju dock lite jobbigt att min tanke är att om jag byter så vet jag vad denna ska få heta istället, nämligen Luckycharm "Heihei". Hur gulligt skulle inte de vara?!?!?!?!
 
ÅÅÅÅHHHHH, jag vet inte vad jag ska göra! Jag vet ju samtidigt att om de känns helt fel så kan jag bara ändra tillbaks, men de här kommer bli en dyr affär. Därför känner jag att om ett beslut ska tas så ska de kännas bra och inte vemodigt. Hahaha, jag skulle ju kunna säga att Frosty gick bort på grund av ålder och jag hittade min nya starbreed! De skulle väl få de att kännas bättre på något sätt. Min kära Frosty är ju trotts allt en gammal herre... Åhh, vad de här är svårt!
 
Har ni bytt? I så fall, vad hade ni innan och hur ser din starter ut nu? 

Kommentarer:

1 Ellen Elfforest:

Känner samma. Jag har den färgen du har fast med vit man. Vill liksom ha något mer unikt. Ska kanske byta till den vita med bruna fläckar eller den mörkaste bruna, den som nästan är svart.Kanske någon annan, den vita är fin men den har en smiley på bogen. En fux är ju också fint.. Har verkligen beslutsångest...

2 Cynthia Winterborn:

Äntligen finns det den här funktionen och jag kan tänka mig, det är bara en början från något helt nytt. Jag förväntar mig, att kommande hästar kan bli köpt på samma sätt. Vi får väl se.

Jag ska komma att byta. Inte att jag är missnöjd med min kille, men jag tycker om omväxlingar. Och om jag vill, så kan jag byta tillbaka.

Ibland känns det helt sjuk, men alla mina tankar hittills har blivit sant. :)

Ha en kul helg!
/Cyndi

3 Eva Bunnyland:

Är allmänt snål så jag kanske inte kommer byta, men det är inte omöjligt då jag har en brun häst och det känns lite tråkigt nu...

4 Luna Friendstreet:

Jag har exakt den starthästen som du skulle vilja byta till och är väldigt nöjd, så kommer inte at byta. Finaste färgen :D

Kommentera här: