Uppdatering om chatban!

Jag kontaktade Star Stable igår direkt efter eventet efter att jag fick min chatban. I mitt meddelande förklarade jag vad som kan ha orsakat den och skickade även en bild på meddelandet jag fick. Redan nu på morgonen hade jag ett svar från dem där de berättat att de kollat vad som skrevs och såg inte heller någon anledning till att jag skulle ha en chatban. Så den är nu borta och de bad om ursäkt för att den automatiska chat moderatorn inte riktigt fungerar än. I och med detta är jag då fri att skriva i chatten igen! 
 
Får ni en chatban så ska ni höra av er så fort som möjligt till Star Stable support och skriv er sida av vad som kan ha hänt. Jag förstår att de är frustrerande att de tar tid innan man får svar och har man riktigt otur så kan chatban redan vara över innan man får svar, men det är alltid värt ett försök. Dessutom behöver Star Stable veta när denna automatiska moderator inte riktigt fungerar och de får inte veta de om vi inte kontaktar dem. Detta är en testperiod och jag vet att de är super frustrerande och man vågar inte skriva i chatten på grund av att man inte vet vad som kan trigga moderatorn. Men istället för att skriva en massa skit om den och Star Stable kan de istället vara värt att heja på teamet som arbetar på att förbättra detta. Tror de arbetar snabbare och mer effektivt om vi stöttar dem istället för att säga att de är dåliga. 
 
Så heja heja, Star Stable, och tack för att ni var så snabba!

Kommentera här: