Uppdrag, Jojo Siwa och en tidning

Kan vi bara ta en stund och beundra outfiten jag knåpa ihop till idag!
Onsdag och uppdatering såklart! Vi visste redan om att Jojo Siwas egna avatar skulle komma till ön och hon finns nu i diskot redo för att du ser riktigt bra ut. Lägg då märke till att balkongen ser lite annorlunda ut. Kan de vara staketet som försvunnit eller en liten make over? Aja, Jojo Siwa ska uppträda på diskot var 30 minut, under tiden hon inte gör det kan man ta lite selfies eller groupis med henne för den som vill de. Om man inte hade tid att leta rosetter förra veckan så kan man hitta alla belöningar i affären som är bredvid diskot. 
 
Jag har inte så mycket åsikter om Jojo Siwa eftersom jag inte riktigt vet vem hon är. Men de var väl lite kul att Star Stable gjorde en grej av det hela ändå eftersom både Dolly Styles och de andra killarna som har haft sin musik i spelet inte hade något stort spektakel runt omkring sig. Jag vet att många tycker det är konstigt att Jojo Siwa är i spelet när hon inte ens gör något med häst. Men de hade väl inte Dolly Style och killarna (jag har helt glömt bort vad de hette...) heller någon häst erfarenhet. Vad jag förstår det så vill Star Stable ha lite speciella perioder då de har ny musik på diskot och det ska vara musik som fungerar för målgruppen samtidigt som det ska vara ett sammarbete som fungerar för båda parterna (pengar och avtal m.m.). Så jag tycker inte det är konstigt alls. Däremot hade jag föredragit att de fortsatt försöker ha sammarbeten med hästryttare i spelet så som Tobbe Larsson och Reed Kessler. Aja, de är mina synpunkter. En kul grej bara. 
 
Det andra som kom till spelet var uppdrag i Mistfall. Riktigt roliga och väldigt gulligt! Men som vanligt ska jag inte prata mer om de eftersom jag inte tycker om att spoila. Mer än så var det inte och jag är lite fundersam till varför vi inte fått några nya hästar än. Jag har faktiskt lyckats hålla mig från att köpa för att jag tänker att nästa vecka kommer det nog något, men nej då. Aja, nu har man ju väntat för länge för att köpa för nu lär de väl ändå komma nästa vecka. 
Nu ska vi då inte glömma denna goding! Helt klart värt 50 kr då man får en lång och mysig intervju med Matila och Ylva, en novel och en till liten serietidningsaktig historia. Sen får man inte glömma koden som ger hela 500 SC! Så ut och leta i butikerna som säljer tidningar nu och ta hem denna fina tidning. Nästa nummer ska komma ut i maj så man kan ju undra om detta ska bli en månadsgrej. Det tackar jag inte nej till! Jag tyckte dessutom det var en trevlig slump att jag lyckades köpa blommor som hade samma nyans som tidningens framsida. 

Kommentarer:

1 Renee E:

Uppskattar att du inte spoilar, tänkte göra uppdragen imorgon :D och pojkbandet, de hette JA. :)

Kommentera här: