Äntligen mer byxor att tävla i!

Ja, för mig var det den största nyheten av hela uppdateringen. Ni anar inte hur länge jag har gått och undra till att i princip avsky de svarta jeansen bara för att de var de ändra byxorna i +5. Men nu kan jag välja på 250 byxor när jag ska tävla. De är helt sjukt och tror knappt de är sant att de äntligen har hänt! Neh nu måste jag ta ett djupt andetag och fokusera för de var ju inte de enda som hände idag. 
De var inte så längesen jag skrev ett inlägg där jag var lite kritisk mot utseendet av medaljerna i spelet. Tadaaaa, ett nytt utseende. Jag är mycket mer nöjd nu med dem. De är mindre och försvinner om man ska ta en bild med photomode. Gusta! Kanske att jag tycker de är LITE tråkigt att man inte kan se vad för medalj man har på banan, men det kanske finns en anledning. Kan tänka mig att vissa kanske blev stressade av att hela tiden se ens resultat på en bana så det här kanske är mindre hetsande. Så det här är nog en bra uppdatering helt enkelt så jag är väldigt nöjd. 
Och så finns vi lite påfyllning i gallerian som aldrig är fel. Däremot kanske de inte var något jag vill lägga pengar på just nu personligen, men det finns nog en del som tycker det här är väldigt roligt. Ska bli kul att se en massa jockeys springa runt. Jag har dessutom lite små teorier om att detta kanske är en hint om att Baronessans galoppbana kanske äntligen ska rustas upp. Kan de vara så? 
 
Rosetterna var också väldigt fina och de är faktiskt roligt att jag själv blir mer sugen på att använda rosetter på mina hästar. Eller ja, svansrosetter i alla fall. De sitter bättre på hästarnas svansar och ser mer realistiska ut. Jag har inte köpt någon av de nya än, men det kan hända. 
Sen noterade jag detta när jag loggade in och tog upp ryggsäcken. Ser ni de plötsligt utökade utrymmet längst ner? Är detta en liten bugg eller gör de plats för något nytt? Vad kan de i så fall vara? Detta blir spännande!
 

Kommentarer:

1 Smulan:

Tänk om vi äntligen får en större ryggsäck!? :O

Kommentera här: