En arbetsfylld söndag

Igår blev det förvånansvärt en rätt lugn dag för mig. Jag trodde först att de skulle bli lite stressigt med familjemys i stan och sedan hinna hem för att spela in en massa med min kära vän Frida. Men så blev de inte. De hon skulle hjälpa mig med var de acievements där man behöver en vän och några klipp till ett annat projekt jag arbetar med. Men efter lite diskussion bestämde vi oss för att achievements samlandet skulle passa sig i en stream istället som skedde igårkväll kl 21:00. De var extremt roligt igår och de lär göras om fler gånger. 
 
Men efter vi var klara med streamen slog de mig att jag fortfarande inte riktigt hade någon video för måndag och fredag nästa vecka. Så nu har jag bestämt mig för att sitta här vid datorn hela dagen och jag har gjort en Att göra lista för att inte glömma något. 
 
Att göra idag:
- Spela in: 
   - De lilla projektet
   - Achievements
   - Let's plays
 
- Redigera + renda:
   - Achievements som ska ut imorgon
 
- Thumbnails
- Måla naglarna
- Städa
- Köpa kurs litteratur
 
Ja, ni ser. De är en del att göra idag och i vanliga fall brukar jag hjälpa min mamma med veckohandling, men idag får hon klara sig själv eller dra med min bror. Men jag är ändå lite exalterad över detta. De var länge sen jag hade en hel dag med bara producering av material till min Youtube så de ska blir rätt mysigt att bara låsa in mig på mitt rum. Det enda är väl att jag har en fluga på mitt rum som just nu inte verkar hitta den stora vägen ut eftersom dörren ännu ät öppen. 
 
Sen ska man förbereda sig inför ännu en vecka med jobb och annat. Två veckor kvar sen börjar jag skolan igen. Vad fort tiden har gått denna sommar! 
 

Kommentera här: