Efterlängtad funktion

Jag hade väl haft lite förhoppningar på att uppdateringen idag skulle vara större, men måste har tänkt fel. Såklart var dagens uppdatering underbar på sitt eget sätt. För det första fick vi den där funktionen som råkade komma in i spelet förra året men försvann sedan. Vi kan nu ta av oss handskarna och hatt. Detta gör att man är så mycket friare när man gör outfits, speciellt till event då man ändå inte har häst. Underbart! 
 
För det andra fick vi hela tre nya rävar i tre olika färger. Det är så fina och söta, men jag hade inte tänkt köpa en. Jag är ju däremot en svag person som föll för den lilla aksfärgade räven som fick därför komma hem till mig. Sitter och klurar på namn just nu vilket är riktigt svårt. 
 
För det tredje är det den finna tröjan som endast life time star riders har tillgång till i Bonusaffären i Moorland. Den är supersnygg och jag hoppas på fler liknande tröjor i fler färger. 
 
Vi är nu klara med februari och nästa uppdatering är i mars. För mig kommer mars vara lite crazy med en hel del firande för min del. Men jag hoppas på en massa roliga uppdateringar!
 

Kommentera här: