Nordisarna intar Jorvik igen!

Jag måste säga att denna dagen kom väldigt snabbt samtidigt som den känts långsamt. Vi har bönat och bett om en uppdatering på denna ras och så plötsligt försvann de gamla och en vecka senare traskade dessa underbara hästar in på Jorvik. Jag är helt såld på dem och Star Stable har gjort ett fantastiskt arbete! Vill ni veta mer är de bara att se min recension här ovan. 
Men som sagt så blev jag helt såld och har redan införskaffat mig två Nordsvenskar. Den bruna har helt enkelt fått bli den nya Oden "Northborn" så jag kommer bara byta bild på den information jag redan har på honom. Köpte denna så fort servern öppnade, men när jag hade spelat in klart så drog jag till Valedale och köpte den svarta också när jag kom på ett fantastiskt namn. Lukas "Powereffect" fick han heta och han kommer få en presentation i helgen. 
Annars var det inget annat nytt som kom med uppdateringen idag. Jag hoppas på lite utrustning snart, men framför allt mer uppdrag i Mistfall. Jag vill ha de där andra området nu! 
 
Edit:
Se vad man kan hitta i Gyllenbladsstallet? Då vet man vad en av de framtida färgerna kommer vara. Så fin!
 

Kommentarer:

1 Renee E:

Ååååh!
Den i GÅD var ju för söt, har inte köpt en nordis än för jag bestämde mig för att vänta på nya färger och jag ångrar inte det beslutet <3.<3

Kommentera här: