Så var de dags för de här igen

Jag måste erkänna att denna dag kunde väl ha väntat i några veckor till då jag inte känner för denna dag just nu. Men men, vill ändå visa att jag älskar er alla som tittar in på min blogg då och då. Jag hoppas att ni känner någon form av kärlek idag och att det kan komma från vem som helst. Man behöver inte alltid en speciell partner. Jag har t.ex. köpt blommor till min mamma idag. 
Men såklart var det ändå passande att Alla hjärtans dag faktiskt föll in på en uppdateringsdag. Det strömmar av kärlek över allt på Jorvik och jag absolut älskar att det finns små djurpar som sitter och gosar. Har också hittat en liten kattfamilj som har hjärtan som visar att denna dag inte bara är för att visa att man är i ett förhållande. Mycket mys! I varje fall så har vi fått de vanliga med breven och Love är tillbaka med sitt race i Jarlaheim. Jag gjorde de racet med min kära vän, Frida Silverfield, förra året när det var nytt. Se videon ovan om ni vill se oss skoja runt och göra racet 3 gånger bara för att jag ska få en höbal...
Men något nytt är Purple Ponybutiken! Vad coolt att de kör mer på cosplay kläder i Star Stable. Fast de behöver ju inte vara cosplay, vill man ha de kläderna på sig som en del av sin personlighet så ska man helt klart få göra det också! Jag blev helt kär i de franska musketörkostymen som vi också får som årets Valentineoutfit. Nu kan jag cosplaya som min favorit karaktär Rockford i De tre musketörerna! Har spelat honom i en musikal och det var riktigt roligt. 
 
Affären i sig är helt fantastisk. Absolut älskar att vi har fått en miniatyr av Silverglade slottet där inne. Vore lite kul om man kunde fått passande sadelväskor och annat till hästarna också. Men annars är detta en rolig detalj i spelet och kul att vi fått en till butik i gallerian som annars bara haft tre butiker innan. En galleria ska väl ändå ha 5 butiker för att få kalla sig en galleria? 
 
Aja, nu ska jag försöka hitta en kompis som vill göra valentine racet med mig. Ha de bra!

Kommentera här: