Spännande funderingar

Jag vet att jag har sagt att jag inte ska prata om uppdragen och jag ska försöka vara så subtil jag kan. Hehe. Men i alla fall, kan det vara så att vi är på g att öppna denna gång snart? Om man gjort senaste uppdragen vet man att vi har ett mål att lyckas med i Dundull och gör vi det kommer någon att kunna bestämma att denna gång ska rensas. Skulle inte förvåna mig att Skoll har ansett att det är för dyrt och onödigt för underhåll av denna väg. Vore ju lite kul om så var fallet. Only time will tell. 
 
Nu har jag levlat klart alla mina hästar. Visst finns det en häst jag har funderingar på att köpa, men jag vill ändå försöka vänta tills det kommer nya hästar. Jag är antagligen för förhoppningsfull när jag känner att de kan komma redan nästa vecka. Håller i alla fall tummarna för en trailer på måndag. 

Kommentarer:

1 Renee E:

Kom å levla på mitt konto!!!
Nejmen, skämt åsido, det var en riktigt bra teori du hade där. Det skulle vara faktiskt vara riktigt roligt om det var så!

Kommentera här: