Star Stable Horsesappen är så mycket bättre!

Ingen har nog missat att appen där vi kan köpa föl, träna upp dem till vuxen ålder (level 10) och köpa in dem i spelet. Den appen har funnits i mer än ett år nu tror jag och det var en period då den var helt bortglömd. Så kändes det för mig i alla fall. Men det visade sig att Star Stable har arbetat för att göra appen ännu bättre. 
 
Nu kan du ha upp till 5 föl samtidigt i appen. Du behöver inte köpa alla men det kan vara trevligt tidsfördriv eller bara ha en kompis till det andra fölet som du tänkt köpa senare. Ett annat plus är att nu kan du levla upp ett föl till level 10 på 5 dagar istället för 10. Jag hade visserligen inget problem med att de tog 10 dagar, men de är väl trevligt att de går fortare ändå. De var de som har uppdateras och som är rätt roligt. Jag hoppas appen kommer prioriteras lite mer nu att vi kommer få fler hästar dit. 
 
Som ni ser ovan har de faktiskt lagt till en till häst. En superfin brun Nordsvensk! Absolut älskar den och kan knappt vänta tills jag får ha henne i spelet. Min fina lilla Bonnie har redan blivit stor!
Hon är så vacker! 

Kommentera här: