Vecka två i Valentinefirandet och ett avslut!

Idag var de en relativt stor uppdatering ändå! För de första har korna i Star Stable Online fått sig en uppdatering. Det är så sjukt söta och ser mer ut att vara en del av spelet som de är. Dock har inte alla kor följt de nya modet men det kommer nog tids nog.
 
För de andra så fick vi ett avslut på uppdragen med Rania. Jag ska inte tala allt för mycket om det eftersom jag inte tycker om a spoila, men det var väl ett förväntat avslut men ändå roligt hur det blev som det skulle bli. Dessutom var det kul att äntligen få träffa fler karaktärer i Mistfall. Nu är frågan när och hur vi ska få tillgång till resten av det nya området. 
 
Det tredje är, som ni ser ovanför, ett nytt race för att fira Valentine's day. Vet inte riktigt vad jag tycker om detta med att fira i mer än en vecka när det riktigt firandet är på en dag. Men ett nytt race är alltid roligt och det var en riktigt trevlig bana. Vad tycker ni om att dra ut på firandet i hela två veckor? Är ni lite trötta på Valentine's day? 
  

Kommentarer:

1 Melinda Winterforce:

Egentligen bryr jag mig inte så mycket om hur länge Valentines firandet håller på. Jag dock som håller på att levla massa hästar just nu blev helt överlycklig att ett race där man får 750 i XP till sin häst :D Synd att det bara stannar en vecka...
Tycker att SSO teamet har varit väldigt generösa på sista tiden men det är inget som jag klagar på för att ge oss en tävling med 750 XP är väldigt generöst tycker jag!
Jag tycker ju att födelsedagsuppdateringarna är typ de bästa varje år för tävlingen som vi får då hahah :P

2 Anonym:

Hejj Rose!
Jag vet att det här inte har med ämnet att göra men måste bara få fråga någon som kanske kan hjälpa mig.
Jag funderar på att skapa en egen blogg och jag har hört att du använder fraps när du tar dina bilder till din blogg. Jag bestämde mig för att använda samma program. Men när jag ska skriva ett inlägg så kan jag inte ladda upp bilden. Jag har en mapp bland alla filer där mina bilder hamnar men jag kan inte ladda upp dem och vet inte vad jag ska göra!
Förstår du vad det är som är fel och tror du att du kan ge mig ett tips?

Kram!

Svar: Säger den om bilderna är för stora eller så? Har du bilderna i PNG eller JPG?
Rose Shadowlee

3 Anonym:

Bilderna är i rätt storlek men inte den filtyp som du pratar om...

Svar: Pröva att öppna upp dem i paint eller photoshop om du har de och spara om dem till PNG eller JPG :)
Rose Shadowlee

4 Anonym:

Jag ska testa din idé! Tack så sjukt mycket för hjälpen! :))

Kommentera här: