Nytt år, ny tävlingsoutfit

Det kändes som att det var dags att knåpa ihop något nytt att tävla i när det är dags för att vara snabbast. Vet inte om jag är helt nöjd, men det kanske kommer något annat fint i år som man kan ha istället. Men om det är något jag önskar mig så är de att de svarta jeansen fixas. Det är SÅ tråkigt att det bara finns ett par byxor i spelet med 5+ i rida. Jag har försökt få svar på varför det är på de här viset, men Star Stable verkar ha svårt att svara på den frågan av någon anledning. 
 
Hur skulle ni vilja att de löste de med de svarta jeansen? Tar ner det till 4+ så de är som alla andra eller ge oss fler byxor med 5+? 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vilket som skulle vara bra. Dra ner dem till +4 så har vi plötsligt massor av fina alternativ. Int blir vi nå långsammare för det :D

2 Daniela Silvergarden:

Tror problemet är att om man tar ner jeansen till +4 skulle det bli uppror bland spelarna... Jag säger hellre att man höjer till +5 på övriga byxor eller släpper nya fräscha byxor med +5

Svar: Intressant tanke. Jag kan hålla med om att communityt har en tendens att göra en "höna av en fjäder", men i det här fallet tror jag ändå att det inte skulle vara ett så stort upprop. Vad jag förstår är många relativt trött på att jeansen är de enda som har +5 och skulle vilja ha en simpel lösning.
Rose Shadowlee

Kommentera här: