Och där slog förkylningen till

Jag har känt den lura rätt länge nu, men förra veckan slog den till. Helgen var inte så rolig, men åkte till en nationalpark med familjen på lördagen för att njuta av de vackra vädret. Därefter har jag varit sängliggande. Kommer vara hemma från skolan, något som verkligen inte är roligt då man behöver göra kompensationsuppgift istället som oftast är värre än att sitta i skolan i 2 timmar och hosta. Å andra sidan kommer inte min klass vara lika glad om jag kommer eftersom jag är en vandrande smittorisk just nu. Så ja, nu är jag hemma. Det som är trist är att förkylningen är i halsen vilket gör att jag inte kan spela in videos som innehåller min röst. Kanske jag kan komma på en till outfit video eller nått. Får inte glömma bort att jag faktiskt inte är helt sängliggande så jag kan faktiskt lägga lite krut på att läsa kurslitteratur i alla fall. 
 
Så nu vet ni hur jag mår. Skoj va? Den här månaden brukar vara lite trist när det kommer till Star Stable. Visserligen är den inte slut än och Star Stable tycker ju om att överraska oss, men det märks att communityt är lite i dvala i och med att uppdateringarna inte är så stora. Tror det var många som förväntade sig mer i Mistfall lite snabbare, men det kommer nog mer snart. Jag hoppas det i alla fall. 
 
Hoppas ni har de bra i alla fall. Kram på er!

Kommentarer:

1 Juana Diamondrider :

Krya på dig ❤️

2 Cecilia Gladefield :

Aww krya!<3

Kommentera här: