Utsikten!

Årets andra uppdatering och äntligen får vi rensa upp lite i Mistfall. Bort med alla hemska stängsel och de där stockarna. Nu får vi rida vid den vackra sjön och ta de där stjärnorna som en del antagligen redan tagit, men men. Senare idag ska jag försöka ta tag i den där sista stjärnan som finns uppe i trädet.
 
Jag är nog ändå mest lycklig över den nya utsiktsplatsen vi har tillgång till nu. Den är helt magisk! Har redan planer på en uteritt som ska avslutas just där med en mysig  grillning. Däremot förstod jag nog inte riktigt med de där slutet på stigen. Men jag hade nog tänkt mig att den skulle fortsätta in i de stängda området och blev väl lite förvånad över att den bara tar slut i en grotta. Vem vet, man kanske får något att göra i den någon gång. 
 
Annars var de inget mer som kom idag. Jag hoppas på nya kläder och utrustning snart. Är sugen på att shoppa men har redan allt jag vill ha. Hehe... 

Kommentarer:

1 Delfina:

Längtar tills jag har tid att spela och kan utforska de nya områdena!

Kommentera här: