Våra bönor har blivit besvarade!

Om ni inte har sett veckans avsnitt av Star Stable Show så gör det nu! Men för att sammanfatta vad de säger och jag kan inte låta bli att faktiskt prata om det som är intressant. Såklart är det väldigt roligt att vi får en fortsättning av uppdragen i Mistfall och det är ju helt otroligt att jag fick en känsla av att något sådant skulle hända så jag knåpade ihop den bästa outfiten för att fortsätta mina äventyr i Mistfall igårkväll. 
I alla fall, jag kommer inte prata om uppdragen då det är dels spoiling men även för att jag kommer göra dem i min let's play. Därför, som vanligt egentligen, kommer jag inte skriva om de här. Fast jag kan säga att jag har blandade känslor över att de tog slut på en dag. Å ena sidan är de tråkigt för då får man vänta något längre än man trodde. Men å den andra sidan har jag sjukt mycket att göra nu så de är väl lika bra att de inte finns något som stör mitt fokus. 
 
Men till det andra sakerna som uppdaterades idag som gjorde mig super lycklig! Låt oss börja med det faktum att Nordsvenskarna är borta! Detta kan bara betyda en enda sak... Uppdaterade Nordsvenskar!!! AAAAHHH!!! Som vi har längtat efter att denna dagen skulle komma, men samtidigt är jag glad att de ändå tog såhär lång tid eftersom vi har sett hur animatörerna och grafikerna har utvecklats med tiden så jag kan bara tänka mig hur fantastiskt fina de nya nordisarna kommer vara. Ååhh, vem hoppas på att de kommer redan nästa vecka? Jag gör! Nästan så jag får lust att sälja mina gamla nordisar, men får väl vänta lite med det tills de nya kommer. 
 
Och till de andra som gjorde mig riktigt glad; hot keys! Ni anar inte hur länge jag har velat ha en hot key till att sitta av och slippa trycka på knappen längst ner till höger. De andra knapparna är också helt on point för vad vi behöver i spelet för att göra allt enklare. Tack så mycket, Star Stable!!!!
 
Och till sist, uppdaterade NPChästar! De är så mysigt att se dem i stallen och trava runt i hagarna. Det jag framför allt tycker om är att de finns hagar med "starthästar". Man kan hitta en hage med bara starthästar vid Sjöhästklippan. Men tror jag faktiskt älskar Paddocksöns hage just nu. Den är fylld med Shires som har en liten ponny som busar runt. De som står still och de som betar är helt stilla vilket är lite tråkigt för araberna uppe vid Goldspurs rör sig ändå. Anyway, love it!
De var så skönt att jag var hemma idag för de här då de var en riktigt bra uppdatering. Ser verkligen fram emot februari nu!

Kommentarer:

1 Anonym:

Har du sett lippizanern i nhc-stallet? Är rätt säker på att den har ny färg (Flugskimmel har väl inte varit en av dem innan) och eftersom alla NPChästarna ska gå att köpa så kanske den kommer in i spelet snart.
Bara en tanke

Svar: Har loggat in och titta. Jag måste hålla med om att den ser ju inte ut som de andra alls. Vet inte om jag skulle klassa den som en flugskimmel, men helt klart är den ny. Spännande och se om vi kommer kunna köpa den i framtiden.
Rose Shadowlee

Kommentera här: