Denna helg

Igår visste jag att det inte skulle bli så mycket spelande eftersom jag hade lite att göra för att förbereda inför en överraskningsfest som skulle vara på kvällen för en nära vän till mig. Så jag tänkte att idag skulle jag spela lite efter vi varit på bio, men min mage tyckte att de var lägligt att ha värsta IBSanfallet idag så nu när jag äntligen är hemma så är jag helt slut och vill bara förbereda mig inför den nya veckan. Så jag ber lite om ursäkt för min frånvaro här, men det finns inte heller så mycket att göra i spelet eftersom klubben har sommarlov och de liksom är lite dött just nu. De är väl rätt skönt egentligen för då kan vi alla bara fokusera på de riktiga livet och ta till vara på den lediga tid man har. 
 
Jag har fått min nya Master in i spelet nu så jag kanske loggar in för att titta på honom senare efter jag har duschat. Men annars får de vara tills en annan dag. Jag är lite orolig över att jag inte direkt har någon Veckans önskning klar till på tisdag, men jag har också svårt att komma på en. 
 
Vi gör såhär istället! Har ni någon önskning?! Skriv den till mig i kommentarerna så lägger jag upp en eller flera som jag känner själv skulle vara riktigt coolt. Hoppas ni kan hjälpa mig med Veckans önskning!

Kommentarer:

1 Zoe silvermoutain:

Asså världens bästa blogg!

2 Renen Eveningknight:

Jag har för mig att du redan har skrivit om en ignorerar alla funktion eller? annars är det jag önskar allra mest, eller ignorera alla förutom klubb, vänner osv. när man har ridlektion i ridhuset eller något sådant. En annan sak jag har önskat mig extremt länge är Gotlandsruss eller Svenskt Varmblod/Halvblod. Spelet kommer från Sverige och så har vi endast 1 svensk hästras som är nordsvensk. Gotlandsrussen skulle nog bli extremt söta. Min sista önskning är att Star Stable fortsätter jobba med de här sakerna vi fick ifrån Jorvik City, möbelbutiken och det. Vad hände med det liksom? Har gått 1 1/2 år sedan Jorvik City kom och soffan och målarfärgen med "för framtida bruk" verkar varit väldigt långt i framtiden. Vill i alla fall ha någon sorts information om det! :D

3 Cynthia Winterborn:

Det är väl semester- och sommartiden, så att många är ute eller på väg. ;) Så missade jag med ditt inlägg.

Många önskningar, som jag hade haft innan, finns redan på olika sätt i spelet. Vilken tur för mig då :)

Men jag kunde tänka mig att en rolig grej vore att ha olika "nationella" hästutrustningar för rollspel. Så att det blir mer skoj att tävla mot varandra:
https://cdn3.cdnme.se/4321622/8-3/15-09_onskelista_-_set_5602cb1de087c3655f5c22ab.png

http://winterborn.blogg.se/2015/september/rpg-dags-att-onska-sig-nagra-grejer-till-jul.html

Annars är den största önskan i nuläget: att fortsätta uppdatera "alla" före detta hästmodeller före maj 2016 (welshponny) - MEN samt det nuvarande jorvikiska varmblodet 1.1 på version 1.2 :) Jag tycker, att de slarvade mycket och de kan bättre (så som hos ponnyn)!
(Jag vet att jag var länge emot uppdateringarna. Det var därför: antingen på riktigt eller låta vara. Nu har de kommit på nivån, att det är på riktigt.)

Ha det så bra! :)

Kommentera här: