En liten underbar fluffboll!

Jag är äntligen hemma efter mycket om och men. Den annars relativt korta resan på ca 4h kändes som 6h på grund av strul på Pulas flygplats, försening och den långa väntetiden på väskorna på Arlanda. Men så kom jag hem och gick raka vägen till datorn. Jag införskaffade mig min egna lilla jorvikiska ponny och jag är förvånad över att det blev denna eftersom jag var så inställd på den vita. Men nej, denna var alldeles för söt och perfekt skapad av Lisa att jag inte kunde hålla tassarna borta. Samtidigt så passade han så bra i namnet jag valde. Det kändes som att ponnyn skulle ha ett namn som påminner mig om resan till Kroatien och vi hade en oerhört trevlig servitör som heter Boris. Tyckte de skulle vara så sött att ha en ponny som heter Boris, så det fick bli så.
 
Det som är i början i videon är information om att jag kommer från och med nu få tillgång till en ny häst/ponny som kommer till spelet och som jag ska göra en recension på till min Youtube. Detta är i och med att jag är ambassadör för Star Stable. Vill jag däremot ha fler ponnys måste jag köpa de för mina egna SC. Detta är ett stort privilegium och jag kände samtidigt att jag måste vara ärlig mot er så att ni vet om omständigheterna runta mina framtida recensioner nu. Ni ska däremot komma ihåg att detta gör inte att jag kommer förändra hur jag recenserar hästarna/ponnyerna, utan jag ska vara precis lika ärlig och ge dem konstruktiv kritik! 
 
Nu är jag helt slut och måste packa upp min jätteväska innan jag får lägga mig i min efterlängtade säng. Imorgon har jag inlärning på mitt sommarjobb så kommer nog inte vara så aktiv imorgon heller eftersom min hjärna kommer nog få sig en chock av att ha varit på semester för att sedan ta in en massa information. Ni får ha de så bra sålänge! 

Kommentera här: