En veckas semester

Nu är jag äntligen klar med mitt första sommarjobb och har en veckas semester innan nästa omgång börjat som kommer vara två veckor. Under denna vecka ska jag passa på att spela in så många vidoes som möjligt och såklart vara lite ledig. De är en svår balansgång de där, speciellt nu när värmen gör de rätt outhärdligt att sitta vid datorn. Men jag ska försöka! 
 
Så min to do list är:
 - Spela in Star Stable Online Let's Play
 - Spela in Rose Gets Achievements
 - Skriva blogginlägg
 - Ta bilder till Instagram 
 
Jag ska försöka göra större delen av detta idag faktiskt för att öppna upp för lite mer chill och kvalitetstid med min mamma nästa vecka. Dessutom kommer jag få vara hundvakt onsdag till lördag så då vill jag prioritera hunden och inte stänga in mig själv för att spela in. De dagarna får bli till att redigera och renda videor. 
 
Har ni något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller har ni någon idé av en video ni skulle vilja se på min kanal? 

Kommentera här: