Fortsättning följer och en ny funktion

De riktiga livet kommer att vara i min väg de kommande uppdateringsdagarna. Att ha ett normalt arbete gör att man inte är redo hemma när servrarna öppnar, men de är bara att vänja sig. Det är nog tack vare det som gjorde att jag kom på något roligt! Jag satt och tänkte på att jag spela in den nya funktionen när jag kommer hem och tänkte vidare på vad de var. Då kom jag på att det kanske skulle vara roligare att bara göra alla prestationer till en massa olika videor och visa när jag får till de. En serie helt enkelt där ni får se mig ta alla prestationer. De lät så bra och jag tänkte att de kommer liva upp min kanal lite också. Woho! Jag loggade in och tittade på den nya funktionen. Den verkar riktigt rolig och kan definitivt bli en del roliga videos. Vissa kan dock vara svåra att inte göra för man automatiskt gör dem när man t.ex. levlar eller nått. 
 
Jag har redan hört att folk säger att detta är endast tidsfördriv och ja, de är de. Men jag tycker det är ett roligt tidsfördriv. De ger spelet något mer än bara uppdrag och leveling som någon annan har sagt. De är en utmaning, men en utmaning man inte måste göra. De är ju underbart! Så jag ser verkligen fram emot de här. 
Ja, jag måste faktiskt för en gångs skull prata om de uppdrag vi fick idag med en bild som avslut. Vill du inte bli spoilad ska du sluta läsa och skrålla nu!

Det var en oerhört spännande fortsättning vi fick idag! En labyrint, att vi faktiskt fick se Concorde och fått veta vad som hänt Bobcats. De är så otroligt spännande och den där banan man fick göra var riktigt cool, svår och snyggt. Men de som fick mig och antagligen många andra att tappa hakan var när vi blev förvandlade till en helt otrolig guldig lusitano. Alltså, den hästen var så sjukt vacker!

Dessvärre fick dagens uppdrag ett abrupt slut och de var för att Star Stable inte riktigt blev nöjda med slutet som skulle ha släppts idag och valde att fortsätta jobba på de. Vi kommer att få den fortsättningen i en framtida uppdatering så var lugna! De är väl ändå bra att de ger oss uppdrag som de själva är nöjda med? Det tycker jag i alla fall och det kommer säkert bli en episk fortsättning. 
De var dagens uppdatering! Ser som alltid fram emot nästa och så ska jag fortsätta ta hem en massa prestationer i spelet. 
 

Kommentera här: