Mot nya äventyr

Då fick vi äntligen se slutet på huvuduppdragen som vi fått tre veckor i rad. De var såklart episkt, klurigt och roligt! Kanske att en viss del som skulle vara lite utmanande var kanske lite för lätt tycker jag. Åh de är ju lite svårt när jag inte vill spoila, men de var en speciell del idag som var sjukt snyggt gjort och så blev det väldigt mycket action, men så tog de slut så fort. De var lite för enkelt. De skulle kunna göra de lite svårare tycker jag, men samtidigt förstår jag att målgruppen kanske tyckte att de var alledeles lagom så de är ju då klart att Star Stable ska följa sin målgrupp. 

Men nu ser jag verkligen fram emot nästa gång då vi får huvuduppdrag, men vi vet ju inte när de kommer att bli. Om de blev precis klara med de här kan man väl förstå att de kommer ta några månader att få till en fortsättning. Men kanske innan årets slut har vi en fortsättning. 
Hur snygga var inte kläderna som vi fick idag?! Asså titta på dem! Vår klubb måste ha en piratvecka så vi kan springa runt i de här kläderna hela tiden. Eller ja, vem säger att man inte kan göra de utan en anledning... Hmmmm. I alla fall, så blev jag extremt förtjust i just den ni ser på bilden, men köpte även sadel och tränset till de andra settet också. 
 
Den där lilla ponnyn som ska finnas i appen är sjukt lik Master som är min gamla jorvikiska ponny. Tror han ska få en uppgradering när min mobil nu känner för att uppdatera appen. Verkar som att de är fler som inte riktigt fått tillgång till den än, men de kommer säkert snart. Under tiden kan jag sälja min gamla Master för att göra plats för den nya. Woho! 
 
Annars så var de väl de för idag. Eller ja, de jorvikiska urhästarna av större modell är tillbaka och går att hitta hos Gary Goldtooth i Firgrove. Jag har ju min som jag är nöjd med så jag hoppas att vi kommer få nya modeller av den rasen snart. Hur gulligt skulle de inte was i en jorvikisk ponnymodell eller en vacker lusitano med fina färger. 
 
Neh nu ska jag duscha bort lagret av svett jag har på mig på grund av värmen. Jag hoppas ni har de bra och att ni dricker mycket vatten. Ta hand om er! 

Kommentera här: