Nu får jag ta mig i kragen!

Jag kom på att jag är inte ens färdig med att levlingen av de tre lusitanos jag köpte senast. Alltså Dourado, Arrogant och Lux. Nu har jag dessutom lilla Boris att levla! Neh nu får man nog ta de lugnt med hästköpen och prioritera de jag har just nu. Men inte hänger jag läpp över det för de är tre supervackra hästar och en supersöt ponny att rida runt på. 
 
Jag är egentligen inte en sån som måste ha alla hästar levlade innan jag köper en ny, men jag är så van med att bli klar med de jag har innan de kommer nya. Så därför blev jag lite chockad när jag kom på hur många jag har som inte är klara. 
 
Hur är de för er? Måste ni ha alla levlade innan någon ny filur flyttar in ert stall? 

Kommentarer:

1 Paula Lowball:

Jag brukar kunna levla klart alla innan jag köper nya eftersom att jag inte köper Starcoins i nuläget. Vi får helt enkelt se om jag hinner levla klart nykomligen Sune innan det kommer fler färger på ponnyerna eller en dubbel Starcoins helg.

Men kort och gott: Jag brukar levla klart alla hästar innan det kommer en ny till stallet!

Svar: Hurtigt! :D
Rose Shadowlee

2 Anonym:

Som er du prsentera din nya ponny som du gjort med alla dina andra hästar

3 Anonym:

Som er du prsentera din nya ponny som du gjort med alla dina andra hästar

Svar: Förstår inte riktigt vad du menar :)
Rose Shadowlee

4 Daniela Silvergarden:

Jag har en urhäst att levla innan jag offrar mina sc på 3 nya hästar :) Men som svar på frågan är jag den som levlar alla hästar innan jag köper en ny <3

5 Matilda Southtree:

Jag brukar oftast levla färdigt alla innan jag köper ny, i början av mitt spelande levlade jag knappt alls mina hästar men sen levlade jag klart alla och har kunnat hålla det hyfsat, men i tredje omgången av urhästarna (jag har köpt alla... hehehe) hade jag fått nog av att rida shiremodellen så de 3 är helt olevlade, sen köpte jag min senaste islandshäst som inte är riktigt klar än (men kanske om några dagar) och sen två ponnyer (den tredje på mitt andra konto där jag levlat några men inte alla) till, så jag har 6 hästar att levla för tillfället och på det andra kontot typ 4 eller fler, har lite att göra..!

6 Cynthia Winterborn:

Jag är så dålig på att tävla och levla. -.- Om man saknar tid, så börjar man att inte bry sig om om hästarnas level ;) Jag har många ofärdiga, eftersom jag inte hänger med. Så måste jag tävla med de i fallet, som jag redan har färdiglevlat.

Kommentera här: